"Gorączka Złota Nescafe"

Pod takim hasłem trwa loteria promocyjna instant-win marki z portfolio Nestle Polska.

W zabawie na jej uczestników czeka: 2500 nagród po 100 zł oraz 200 nagród po 500 zł.

Na zakończenie akcji ze wszystkich oddanych zgłoszeń zostanie wylosowanych 10 nagród w postaci sztabki złota o gramaturze 100 g.

Loterię wspiera kampania telewizyjna, w internecie i prasie handlowej, a także materiały POS w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }