Kaufland zachęca do spotkań przy ladzie

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową i produktową kampanię reklamową pod hasłem "Spotkajmy się przy ladzie". Sieć uruchamia także kampanię digitalową pod hasłem "Lada mi odpowiada".

Kampania „Spotkajmy się przy ladzie” przedstawia serię spotów reklamowych, ukazujących rozmowy przy ladzie obsługowej pomiędzy pracownikiem sklepu a klientem. W spotach są także odniesienia do codziennych scen z życia klientów.

„Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe. W ramach kampanii, która potrwa do końca br., przewidziane są spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital.

„Lada mi odpowiada” jest formatem przeznaczonym tylko do Internetu. Spoty mają humorystyczny, abstrakcyjny charakter. Ich bohaterami jest dwójka sprzedawców, którzy będą wchodzić w interakcje z klientami.

Celem obydwu kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu produktów świeżych w przestronnych ladach z produktami mięsnymi, wędlinami, garmażeryjnymi i serami, obsługiwanych przez pracowników sklepów sieci.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W Europie prowadzi około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tys. pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 r. Dziś jest ich już ponad 200.

 

Katarzyna Pierzchała 2004 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }