Żabka kobietami stoi

Co trzecia firma w Polsce zakładana jest przez kobiety. W sieci Żabka jest jeszcze lepiej - tu zdecydowana większość franczyzobiorców to panie, informuje operator w Dniu Kobiet.

W sieci Żabka niemal 70 proc. sklepów prowadzonych jest przez kobiety. - Franczyzobiorczynie prowadzące sklepy Żabka cechuje rzetelność, wielozadaniowość, sumienność i pracowitość – wymienia Michał Klincewicz, dyrektor rozwoju i wsparcia franczyzobiorców w sieci sklepów Żabka. -

Dlatego tak cenimy sobie współpracę z nimi i oferujemy im możliwość rozwoju w ramach własnego biznesu, systematycznie inwestując w ich kompetencje sprzedażowe - podkreśla.

Z informacji operatora wynika, że franczyzobiorczynie Żabki w prowadzeniu sklepu cenią przede wszystkim możliwość zarządzania własnym czasem oraz podjęcia pracy w handlu bez względu na wykształcenie czy doświadczenie zawodowe. Ważne jest dla nich także codzienne wsparcie partnera ds. sprzedaży.

- Lubię być szefem, sama zarządzać czasem. Myślę, że jestem dobrym przykładem dla pracowników, jak można godzić życie prywatne z zawodowym – mówi Alina Kaźmierczak, franczyzobiorczyni prowadząca sklep Żabka od 5 lat.

Jej zdaniem rutynowa praca na etacie daje poczucie stabilizacji, ale otwieranie czegoś nowego daje motywację i chęć do pracy. - A przede wszystkim zadowolenie, że coś się udało, że stworzyliśmy coś nowego – dodaje.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. Łącznie ponad 4,9 tys. placówek.

Katarzyna Pierzchała 2176 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }