Datalogic szykuje premierę self-shoppingu

Datalogic zaprezentuje w Warszawie podczas Poland & CEE Retail Summit 2018 rozwiązanie do self-shoppingu.

%7B%22guid%22%3A%22datalogic1520425533%22%2C%20%22name%22%3A%22Datalogic%22%7D

W trakcie warsztatów pod tytułem “Customer Engagement Relationship in the New Retail”, przedstawiciele Datalogic przedstawią wizję firmy dotyczącą trendów oraz technologii przyszłości. W trakcie warsztatów swoimi doświadczeniami podzieli się Damjan Miočinović, dyrektor ds. wsparcia aplikacji biznesowych w firmie Marcator S. Opowie m.in. o korzyściach wynikających z integracji systemu self-shopping na serbskim rynku handlowym.

- Nasi klienci byli tak zadowoleni z sytemu do self-shoppingu, że musieliśmy zwiększyć liczbę urządzeń Joya w naszych sklepach, tak aby zaspokoić na nie popyt, gdyż te mobilne komputery były ciągle na zakupach – mówi już teraz Damjan Miočinović.

Podkreśla, że wyniki przekroczyły ich oczekiwania, zarówno ze względu na wzrost średniej kwoty rachunku za zakupy, jaki i skuteczność płacenia oraz wzrost lojalności klientów. - Zdecydowanie będziemy kontynuować wdrażanie rozwiązania w innych sklepach i hipermarketach naszej sieci handlowej. Jako potwierdzenie naszej udanej współpracy z Datalogic, chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem – uzasadnia swą wizytę w Polce Miočinović.

- Mercator wzmacnia i udowadnia skuteczność naszego rozwiązania w self- shoppingu i potwierdza nasze skupienie na potrzebach klientów, a także naszą skuteczność w tworzeniu owocnych, silnych, przyjaznych relacji z klientami retail - stwierdza Luigi Frison, dyrektor marketingu i store automation retail w firmie Datalogic.

Dodaje, że Polska jest dla Datalogic najważniejszym rynkiem retail w Europie Wschodniej.

Datalogic specjalizuje się w projektowaniu i produkcji czytników kodów kreskowych, komputerów przenośnych, czujników do wykrywania, pomiarów i bezpieczeństwa, systemów RFID i systemów znakowania laserowego.
Obecnie Grupa Datalogic z siedzibą w Bolonii we Włoszech zatrudnia około 2700 pracowników w 30 krajach na całym świecie, mając zakłady produkcyjne i punkty serwisowe w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, we Włoszech, na Słowacji, Węgrzech i w Wietnamie. W 2016 r. Datalogic osiągnęła obroty w wysokości 576,5 mln euro i zainwestowała ponad 50 mln euro w badania i rozwój, rejestrując ponad 1200 patentów w wielu krajach.
Datalogic S.p.A. jest notowana w segmencie Star na włoskiej giełdzie papierów wartościowych od 2001 r. jako DAL.MI.

Katarzyna Pierzchała 1992 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }