Rossmann zdeklasował Allegro

Sieć drogerii po czterech latach zamieniła się w rankingu miejscami z serwisem aukcyjnym. Tym samym stała się najwyżej ocenianym przez klientów sprzedawcą w Polsce.

Na kolejnych miejscach uplasowały się Allegro i Empik, tak wynika z badania OC&C PropositionIndex 2017. 

Jednocześnie sieć Rossmann zdobyła pozycję lidera w kategorii "drogerie" znacznie dystansując konkurencję w ogólnej punktacji.

Klienci docenili Rossmanna za szeroki wybór wysokiej jakości produktów w korzystnych cenach, ciekawą inspirację do zakupów, a także rozbudowane kanały on-line (drogeria internetowa, aplikacja Rossmann PL i Klub Rossmann).

W pierwszym badaniu (2012 r.) Rossmann był na 3 miejscu. W kolejnych latach (od 2013 r. do 2016 r.) zajmował pozycję wicelidera.

OC&C prowadzi globalny program Retail Proposition Index, badający postrzeganie sieci handlowych w oczach konsumentów. Objętym jest nim 10 krajów na całym świecie m.in. Polska, Niemcy, Francja, Stany Zjednoczone, Chiny czy Brazylia. Respondenci odpowiadają na pytania dotyczące ponad 650 różnych sieci handlowych.

Joanna Hamdan 7181 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }