Makro rozwija aplikację na smartfony

Sieć hurtowni wprowadziła m. in. rabaty dostępne wyłącznie dla jej użytkowników oraz funkcję bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem handlowym.

Poprzez aplikację klienci mogą także znaleźć najbliższą halę Makro w okolicy, sprawdzić godziny otwarcia i wyznaczyć trasę dojazdu, przeglądać nowości i gazetki z aktualną ofertą oraz tworzyć własne listy zakupów.
 
Aplikacja zawiera również wirtualną kartę klienta, dzięki czemu tradycyjna wersja plastikowa nie jest konieczna do wejścia na halę i dokonania zakupów.

Dostępna jest zarówno na telefony z systemem operacyjnym Android, jak i iOS. Można pobrać ją bezpłatnie z Google Play lub App Store. Przy rejestracji wystarczy podać NIP działalności gospodarczej oraz numer karty klienta Makro.

Rozwój aplikacji mobilnej wpisuje się w transformację cyfrową, jaką przechodzi Makro Polska. W tym celu sieć hurtowni wprowadziła również system zamówień, m.in. stronę internetową www.makro-dla-gastronomii.pl, na której zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

Szczegóły na www.makro.pl/aplikacja.

Joanna Hamdan 6685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }