Frisco.pl zachęca do e-zakupów żywności

Z początkiem marca internetowy supermarket Frisco.pl uruchomił program lojalnościowy pod hasłem "Frisco Owocuje", który ma zachęcać klientów do częstszych e-zakupów produktów spożywczych.

Program dostępny jest tylko i wyłącznie dla kupujących produkty spożywcze w sieci.

- Stworzyliśmy przejrzysty program o prostych zasadach, który ma zachęcić do częstszych zakupów spożywczych online - mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl. - Jednocześnie uświadamiamy, że kupowanie na Frisco.pl może z powodzeniem stać się alternatywą dla wypraw po zakupy do hipermarketów czy dyskontów. Im częstsze zakupy na Frisco.pl, tym większe korzyści w programie – mówi Katarzyna Kazior.

Zaznacza, że korzystanie z programu jest proste i działa automatycznie podczas robienia kolejnych zakupów na Frisco.pl. Składając zamówienie z dostawą w Warszawie i okolicach, za każde wydane 50 zł powyżej minimalnej kwoty zamówienia (100 zł), przyznawanych jest 5 punktów. Dodatkowe punkty przyznawane są także w zależności od czasu, jaki upłynął od ostatniej dostawy. Im częstsze zakupy i krótszy czas od ostatniego zamówienia, tym więcej punktów zostanie przyznanych. Punkty za poszczególne zamówienia są aktywne przez 90 dni, po tym czasie wygasają. Tym samym, aby utrzymać lub zdobyć wyższy status należy go „pielęgnować” i kupować regularnie na Frisco.pl.

W zależności od liczby zdobytych punktów przyznawane są statusy, które umożliwiają dostęp do określonych korzyści. Statusy, które porządkują liczbę otrzymanych punktów to kolejno: ziarenko, kiełkujący, kwitnący, owocujący.

Frisco.pl to działający od ponad 11 lat supermarket internetowy. 

Ilona Mrozowska 2510 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }