Fartuszki Winiary w salonikach Kolportera

Od 1 marca w salonikach prasowych dystrybutora prasy trwa akcja "Odbierz fartuszek z kolekcji Winiary".

Do 30 kwietnia w 350 salonikach Kolportera można będzie odbierać fartuszki kuchenne, sygnowane logo Winiary, w trzech wzorach i kolorach: żółtym, czerwonym i szarym. Każdy z nich ozdobiony jest również innym hasłem: "Czasem czymś chlapnę", "Bosko gotuję" i "Panuję nad wszystkim".

Warunkiem otrzymania fartuszka jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) produktów marki Winiary na kwotę minimum 10 zł. Organizatorzy akcji przygotowali do wydania w sumie 55 tys. sztuk fartuszków.

– To już kolejna akcja, którą organizujemy wspólnie z marką Winiary. Poprzednie, w których rozdawano deski do krojenia, cieszyły się ogromną popularnością. Zakładamy więc, że obecna spotka się z równie wysokim zainteresowaniem – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

– Takie systemowe wydawanie nagród, czyli redempcja, to oferta naszej sieci, z której korzystają również inni dostawcy i producenci. W ubiegłym roku w salonikach wydaliśmy w sumie ponad 700 tysięcy różnego rodzaju nagród. Łącznie na koncie mamy ponad 160 kompleksowo przeprowadzonych akcji, a ilość wydanych nagród przekroczyła już 7,5 miliona - dodaje.

Joanna Hamdan 7181 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }