Płatność gotówką już dostępna w ZenCard

Spółka ZenCard wprowadziła rozwiązanie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać także klienci dokonujący płatności gotówkowych.

Rejestracja do programów i nagradzanie za zakupy, dotychczas dostępne tylko przy transakcjach kartowych.

ZenCard to technologia marketingu transakcyjnego, która pozwala sieciom handlowym, sklepom i punktom usługowym nagradzać klienta za transakcje wykonane przy użyciu karty płatniczej dowolnego banku. Spółka współpracuje ze sklepami z wielu branż oraz restauracjami i hotelami. Technologia została także wykorzystana m.in. w kampanii promocyjnej sieci hurtowni Makro dla posiadaczy kart Visa.

Pod koniec lutego br. spółka ZenCard wprowadziła udogodnienie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać klienci dokonujący płatności nie tylko kartą, ale również gotówką. Mechanizm jest prosty i działa podobnie jak w przypadku kart płatniczych. Przy rejestracji do programu należy wybrać opcję gotówkową. Natomiast przy kolejnej płatności wystarczy wpisać numer telefonu podany na etapie rejestracji. System automatycznie rozpozna klienta i poinformuje go o nagrodach oraz zebranych punktach.

- Polacy doceniają wygodę płatności bezgotówkowych, nadal jednak część z nich przywiązana jest do gotówki. Od początku założeniem ZenCard jest uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i dopasowania ich do potrzeb każdego biznesu – przekonuje Krzysztof Klimczak, współzałożyciel ZenCard.

Jego zdaniem możliwość płatności gotówką z jednoczesnym zachowaniem wszystkich funkcjonalności oferowanej przez jego firmę technologii, zapewni klientom sklepów maksymalną wygodę z ich korzystania, a sprzedawcom pozwoli dopasować się do preferencji kupujących. - Od teraz ZenCard daje możliwość nagradzania klienta za transakcje, jakie wykonuje przy użyciu dowolnej karty płatniczej czy gotówki – podkreśla Krzysztof Klimczak.

ZenCard to system do tworzenia programów lojalnościowych, który działa na terminalach płatniczych. Powstał w 2013 r., a jego założycielami są Krzysztof Klimczak, Jarosław Sygitowicz i Marek Rogoziński. Technologię wsparły fundusze LMS Invest oraz SpeedUp Group, a do jej rozwoju przyczynił się także udział w programie akceleracyjnym MasterCard Start Path. W 2017 r. ZenCard stał się częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

Katarzyna Pierzchała 2178 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }