Stokrotka urosła dwucyfrowo

W lutym sprzedaż w sklepach sieci Stokrotka była wyższa od tej osiągniętej w drugim miesiącu 2017 roku o 11,5 proc.

W lutym 2018 roku Stokrotka osiągnęła wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 208 mln zł. Jeszcze szybciej wzrosły przychody sieci w dwóch pierwszych miesiącach roku: wyniosły one 420 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 12,2 proc..

- W lutym 2018 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,4 proc. w porównaniu do lutego 2017 roku, natomiast LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2018 roku wzrósł o około 4,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku - podała Emperia Holding w komunikacie.

W lutym 2018 roku otwarto trzy sklepy: jeden supermarket Stokrotka, jeden market Stokrotka Express i jeden sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. mkw.: 0,4 tys. mkw. w supermarketach Stokrotka, 0,1 tys. mkw. w marketach Stokrotka Express, 0,6 tys. mkw. w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec lutego 2018 roku wyniosła 438. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2018 roku wyniosła 188,9 tys. mkw.

Magdalena Weiss 1377 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }