Carex z rodzinną promocją

Z początkiem marca marka z portfolio Grupy PZ Cussons rozpoczęła dwumiesięczną akcję konsumencką połączoną z konkursem zdjęciowym.

Jej celem jest zachęcanie konsumentów marki do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dwa dowolne produkty Carex w ramach jednej transakcji i zachować paragon.

Kolejnym krokiem jest zrobienie zdjęcia przedstawiającego rodzinne spędzanie wolnego czasu i zgłoszenie go na stronie www.carex.pl.

Na autorów nadesłanych prac czekają nagrody. Dwa najbardziej kreatywne zdjęcia mają szanse wygrać voucher na rodzinny weekend w 4-gwiadkowym hotelu nad polskim morzem. Nagrodami drugiego stopnia jest 500 dziecięcych poduszek podróżnych Myszką Miki.

Dodatkowo do nakładek promocyjnych na mydłach w płynie Carex dołączone zostaną gadżety dla najmłodszych - tatuaże z postaciami z serialu Disney Junior "Miki i Raźni Rajdowcy". Do zebrania aż 4 komplety tatuaży.

Promocją objęte są wszystkie produkty Carex: antybakteryjne mydła w płynie (w butelkach z pompką i opakowaniach uzupełniających), antybakteryjne mydła w kostce oraz antybakteryjne żele do rąk.

Akcja potrwa do końca kwietnia i będzie komunikowana w mediach społecznościowych marki, kampanią telewizyjną w kanale Disney Junior, a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360.Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR.

Joanna Hamdan 6673 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }