Mincer Pharma z kampanią "Receptury Piękna"

Celem pierwszej w historii telewizyjnej kampanii reklamowej marki z portfolio Basel Olten Pharm jest zbudowanie jej silnej świadomości wśród konsumentek oraz ekspozycja unikatowych receptur produktów czterech linii kosmetycznych, dedykowanym różnym typom skóry.

Kampania "Receptury Piękna" zbudowana jest na bazie serii wrażeniowych winiet prezentujących różne typy kobiet, a tym samym różne typy osobowości i skóry.

Każdej z nich towarzyszy odpowiadająca jej potrzebom receptura - nadająca blask skórze i redukująca zaczerwienienia receptura N01205 z serii Anti Redness, odmładzająca, skierowana do wymagającej cery receptura N0606 z serii Vita C Infusion, modelująca kontur receptura N01603 z serii Contour Architect dla kobiet dojrzałych i rozświetlająca, skierowana do aktywnych kobiet receptura N01504 z serii Oxygen Detox.

W kampanii wykorzystano także wizerunek eksperta dr Moniki Bujanowskiej, lekarza medycyny estetycznej, która słynie w branży kosmetycznej oraz kosmetologicznej ze stosowania i rekomendowania produktów wyłącznie najwyższej jakości.

Kampania, która ruszyła 1 marca potrwa do połowy czerwca. Zaplanowano emisję spotów reklamowych o długości 30. i 15. sekund oraz billboardów sponsorskich w 70. kanałach telewizyjnych w tym m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls, TV Polonia, TLC, HGTV i innych. Działania ATL obejmują również kampanię radiową, prasową i internetową oraz sponsoring telewizyjnych programów tematycznych.

Joanna Hamdan 7686 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }