Rusza drugi etap akcji "Serce Rośnie"

Teraz konsumenci będą decydować, jakiej wysokości kwoty trafią od Wawelu do poszczególnych organizacji charytatywnych.

Wystarczy na stronie www.sercerosnie.com.pl rejestrować kody z opakowań produktów marki Wawel oznaczonych serduszkiem akcji lub paragony za zakup produktów na wagę.

Dzięki temu realna kwota wskazana na opakowaniu – od 50 groszy z batonów po nawet kilka złotych z bombonierek z czekoladkami Wawel – przy każdej rejestracji zasili konto konkretnej, wybranej przez konsumenta organizacji spośród pięciu biorących udział w akcji.

Moc pomagania ma cała oferta Wawelu, w tym limitowana seria wiosenna.

Akcja “Serce Rośnie” trwa do końca roku.

Pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” firmy Wawel dzięki zaangażowaniu konsumentów zakończył się sukcesem. Udało się jeszcze przed planowanym terminem w wirtualny sposób nakleić aż 2,5 miliona serc, co oznacza, że Wawel przeznaczy 2 500 000 zł na cele społeczne.

Joanna Hamdan 6673 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }