Tradycyjnie pyszne Święta

1 marca startuje kampania reklamowa Galeo (McCormick).

Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań. Kampania reklamowa Galeo realizowana będzie w prasie poradnikowej od początku marca.

Kampanię spina hasło „Tradycyjnie pyszne Święta” oraz claim marki „Warte dodania”.

W ofercie marki Galeo znajdziemy przyprawy najczęściej używane we współczesnej domowej kuchni polskiej, m.in. ziele angielskie, liście laurowe, paprykę ostrą i słodką czy bazylię. Portfolio dopełniają gotowe mieszanki przyprawowe, inspirowane chętnie przygotowywanymi daniami, np. do kurczaka, ryby czy mięsa mielonego. Marka stawia na relację ceny do jakości, a także nie stosuje dodatku glutaminianu monosodowego.

Kreację przygotowała agencja Albedo Marketing, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje JBcomm.

Joanna Hamdan 6685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }