Payback i BP digitalizują kupony punktowe

Od 21 lutego kupony punktowe przyznawane w ramach spersonalizowanych promocji, drukowane na stacjach BP, są dostępne także w formie zdigitalizowanej.

Payback wprowadza nową, innowacyjną funkcjonalność w swojej aplikacji oraz na stronie mobilnej. 

Wirtualne kupony punktowe można wykorzystywać z poziomu strony mobilnej oraz aplikacji Payback. Są one również dostępne do podglądu na stronie www.payback.pl. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w Polsce, które pozwala na natychmiastową, równoległą digitalizację drukowanych kuponów i dostęp do nich poprzez aplikację lub stronę mobilną.

– Na przestrzeni ostatnich lat zaszły ogromne zmiany wśród polskich konsumentów w zakresie sposobów oraz częstotliwości korzystania z urządzeń i aplikacji mobilnych. Rozwijanie nowych funkcjonalności w aplikacji mobilnej Payback jest naszą odpowiedzą na ten trend – tłumaczy Tomasz Głos, classic business director Payback Polska. ­– Także nasze obserwacje pokazują, że wykorzystanie kuponów przez użytkowników aplikacji mobilnej jest o blisko 100 proc. większe niż poprzez stronę internetową. Wynika to z tego, że użytkownicy mają je zawsze przy sobie w telefonie i korzystają z nich, kiedy ich potrzebują, dzięki czemu podejmują szybsze decyzje zakupowe - tłumaczy.

Dotychczas aplikacja mobilna Payback została pobrana 1,3 mln razy.

- W BP kierujemy się potrzebami naszych klientów, a dbanie o ich komfort jest naszym priorytetem. Zauważyliśmy, że część kierowców, którzy na naszych stacjach zbierają punkty Payback, chętnie korzysta z aplikacji mobilnej Programu – mówi Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP w Polsce. - Postanowiliśmy, więc ułatwić im zarządzanie kuponami punktowymi, umieszczając w aplikacji mobilnej ich wirtualne wersje. Dzięki temu zbieranie punktów Payback będzie jeszcze prostsze i szybsze – podkreśla.

Kierowcy o nowej funkcjonalności aplikacji Payback przygotowanej dla BP zostaną poinformowani za pomocą materiałów POS na stacjach BP, postów sponsorowanych na profilach obu marek na Facebooku, jak również reklamy w Internecie. Start kampanii jest planowany jeszcze na luty 2018 r.

Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów.

Uczestnicy programu mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Zebrane punkty można wymienić na nagrody, mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program PAYBACK jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Katarzyna Pierzchała 1999 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }