Udana akcja "Muszkieterowie dla Polek"

W jej trakcie przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet.

Przez cały 2017 r. trwała jubileuszowa, X edycja kampanii "Muszkieterowie dla Polek", organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché.

W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę.

W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając Panie w jaki sposób dbają o siebie. Jej rezultaty wraz z komentarzem Beaty Ambroziewicz z Polskiej Koalicji Pacjentów Onkologicznych, można obejrzeć na kanale Grupy Muszkieterów na YouTubie.

Kampania "Muszkieterowie dla Polek" prowadzona jest co roku w trzech województwach: dolnośląskim, lubuskim i wielkopolskim. Badania mammograficzne w ramach akcji prowadzone są we współpracy z Niepublicznym Specjalistycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej "Diagnostyk" z Zielonej Góry.

Od 10 lat, w ramach tej prospołecznej kampanii przebadanych zostało łącznie ponad 52 tys. Polek.

Joanna Hamdan 6685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }