Piękno prostych zabaw w teledysku Bakusia

Firma Bakoma ruszyła z niestandardową akcję promocyjną dla serków i jogurtów pitnych marki.

Celem projektu jest pokazanie dzieciom i mamom, ile radości można czerpać z prostych zabaw. Tym samym marketer podkreśla prosty skład produktów, bazujący na naturalnych składnikach.

W ramach akcji specjalnej nagrano teledysk, w którym w pełen humoru i atrakcyjny dla dzieci sposób pokazano, że Bakuś może zainspirować do fantastycznej zabawy. 60-sekundowe spoty z piosenką, poprzedzone bumperami oraz 15-sekundowe skróty, emitowane są w stacji Nickelodeon oraz Nick Jr.

Dodatkowym wsparciem akcji jest konkurs dla dzieci oraz kampania promocyjna obejmująca media społecznościowe stacji Nickelodeon i stronę internetową Nick.com.pl.

Równolegle z emisją teledysku prowadzona jest kampania reklamowa, promująca produkty marki Bakuś. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz platformy VOD.

Emisja teledysku potrwa miesiąc.

Projekt został przygotowany i zrealizowany przez dom mediowy UM, dział Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions. Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Upside.

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }