Produkty Oshee w Nepalu

Tym samym liczba światowych rynków, na których dostępna jest marka Oshee wzrosła do 45.

Umowę dystrybucyjną podpisano podczas trwających właśnie targów Gulfood w Dubaju. Tym samym produkty Oshee już wkrótce będą obecne na 45 rynkach na 6 kontynentach. Przedstawiciele firmy komentują, że oznacza to dla nich ogromny sukces. Zwłaszcza, że jeszcze do niedawna niepozorna gospodarka tego kraju, ze względu na duży potencjał wzrostu w kategorii produktów spożywczych, staje się łakomym kąskiem dla wielu zagranicznych kontrahentów. 

Targi Gulfood w Dubaju to coroczna wystawa sektora B2B, przyciągająca przedstawicieli branży spożywczej z całego świata. Podczas ostatniej 22. edycji targi odwiedziło ponad 97 000 przedsiębiorców ze 185 krajów, a swoje produkty zaprezentowało przeszło 5000 wystawców.

W tegorocznej edycji wydarzenia bierze udział także ponad 50 wystawców z Polski, w tym międzynarodowy lider innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych – marka Oshee. Dla polskich firm branży spożywczej targi Gulfood są atrakcyjne zwłaszcza ze względu na obecność dużej liczby kontrahentów z Azji, regionu obecnie kluczowego dla rozwoju krajowej gospodarki.

Ilona Mrozowska 2735 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }