MAX Premium Burgers szykuje się do ekspansji

W tym roku szwedzka sieć planuje otworzyć w Polsce nawet do 6 lokali. W najbliższych latach ma ich być powstać 200.

- Plany dotyczące nowych lokali obejmują na tę chwilę Gdańsk oraz Warszawę i nie jest to przypadkowy wybór. Naszym celem jest, aby burgery MAX były dostępne dla klientów w największych aglomeracjach. Przy wyborze lokalizacji zwracamy uwagę przede wszystkim na rozwijające się dzielnice, które zyskują nowych mieszkańców. Nie zwalniamy tempa, w ciągu najbliższych lat planujemy otworzyć 200 restauracji, zarządzanych przez nas lub w ramach franczyzy – dodaje Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.

Druga po Wrocławiu restauracja MAX w Polsce zostanie otwarta jeszcze przed pełnią sezonu letniego i będzie zlokalizowana w handlowym sercu dzielnic Szadółki i Kowale. Lokal powstanie na skrzyżowaniu ul. Przywidzkiej i Władysława Czermińskiego. Restauracja w Gdańsku, która zostanie zrealizowana z myślą o zmotoryzowanych, będzie posiadać linię drive-thru oraz 35 miejsc parkingowych. Będzie to pierwsza tego typu restauracja MAX w Polsce.

Natomiast w trzecim kwartale roku, wraz z premierą nowego centrum handlowego Street Mall Vis-a-Vis na warszawskim Wilanowie, powstanie kolejny lokal MAX w Polsce. Nowe centrum handlowe będzie zlokalizowane  przy ul. Przyczółkowej i Pałacowej. Podobnie jak w Gdańsku będzie to lokal typu drive-thru z parkingiem na 104 auta.

Zgodnie z obraną strategią, w ciągu najbliższych lat rozwój sieci restauracji MAX Premium Burgers będzie skoncentrowany w największych polskich miastach. Tylko w tym roku, firma planuje otworzyć od 3 do 6 placówek. Co więcej, będzie ona również szukać partnerów franczyzowych, którzy w kolejnych latach pomogą rozwijać się MAX Premium Burgers jeszcze szybciej.

MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Obecnie sieć zatrudnia ok. 6000 pracowników w ponad 120 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Egiptu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich i w Polsce. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2016 r. wyniósł 300 mln euro.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }