Nowe drukarki Brother

Firma wprowadza na polski rynek serię szerokoformatowych, termicznych drukarek etykiet QL-1100.

Są one przeznaczone dla firm wymagających niezawodnego urządzenia do różnorodnego znakowania produktów, takich jak oznaczenia graficzne, tekstowe czy tradycyjne kody kreskowe.

Dwa modele Brother QL-1100 oraz QL-1100 NBW są dostępne w ofercie producenta od połowy lutego.

Są to urządzenia wszechstronne ze względu na możliwość generowania wydruku o szerokości od 12 do 101,6 minimetrów, w maksymalnej rozdzielczości do 300 x 300 dpi.

Nowe modele serii QL-1100 mają kompaktowe rozmiary 170 x 222 x 151 mm. Szeroki wydruk pozwala tworzyć etykiety, niezależnie od branży w jakiej działa dana firma czy organizacja. Brother serii QL-1100 umożliwia znakowanie produktów za pomocą tekstu, zawierającego przykładowo datowanie czy skład. Można też drukować oznaczenia związane ze specyfikacją produktu lub obrazkowe znakowanie na przykład ostrzeżenia czy inne ikony ułatwiające identyfikację zawartości. Brother QL-1100 z łatwością wydrukuje też ramki czy tradycyjne sklepowe kody kreskowe. Maksymalna prędkość druku wynosi do 110 mm na sekundę.

Urządzenie można podłączyć za pośrednictwem USB typu B, Wi-Fi czy Bluetooth. Można również wykorzystać aplikacje, takie jak AirPrint czy iPrint&Label, współpracujące z urządzeniami mobilnymi. Seria Brother QL-1100 została wyposażona we wbudowaną gilotynę, która za pomocą przycisku umieszczonego na obudowie pozwala na przycinanie wydrukowanych oznaczeń. Projektując modele serii QL-1100 zoptymalizowano również kąt wychodzenia druku do 23 stopni, co zmniejsza ryzyko zacięcia się etykiet w urządzeniu.

Drukarki serii QL-1100 są kompatybilne z oprogramowaniem P-touch Editor, które pozwala na kompleksowe projektowanie etykiet za pomocą komputerów PC i Mac. Umożliwia to użytkownikowi swobodne projektowanie oraz edytowanie etykiet. Co ważne P-touch Editor jest łatwe w obsłudze i nie wymaga wcześniejszej instalacji oprogramowania ani sterowników.

Joanna Hamdan 6685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }