Ferrero wchodzi w lody

Już w kwietniu na czterech europejskich rynkach pojawią się lody pod marką Kinder.

Zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami Ferrero rozpoczyna sprzedaż lodów pod marką Kinder.

Od kwietnia będą one dostępne w Niemczech, Francji, Szwajcarii i Austrii. Na początku producent zaproponuje trzy przysmaki: rożek o smaku Kinder Bueno, Kinder na patyku oraz Kinder - kanapka. W planach są jednak kolejne smaki i kształty.

Ferrero opracowało recepturę oraz dało markę, natomiast produkcją i marketingiem zajmie się brytyjsko-holenderski koncern Unilever, właściciel marki Algida.

Innym priorytetem Ferrero Francja jest rozbudowa biznesu biszkoptowego - głównie chodzi o zwiększenie międzynarodowej sprzedaży herbatników belgijskiej firmy Delacre, przejętej przez Ferrero w grudniu 2016 roku od United Biscuits.

Jak szacuje włoski dziennik Corriere della Serra, obroty Ferrero w 2017 r. powinny sięgnąć 14 mld euro, z czego 2 mld euro pochodzi od przejętych firm.

 Źródło: esmmagazine.com

Magdalena Weiss 1701 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }