Modern Retail Forum - tym razem w Kijowie

20 lutego w Kijowie odbędzie się druga edycja Modern Retail Forum, którego organizatorem jest Modern-Expo.

Tematem spotkania będzie "Nowy handel detaliczny. Trendy. Projekt. Efektywność". Wydarzenie dedykowane jest top managerom branży handlowej.

Zbliżające się Modern Retail Forum to okazja do poznania doświadczeń, planów i wizji wiodących retailerów, prezentowanych przez top managerów i praktyków w różnych obszarach handlu. Tego dnia Modern-Expo zaprezentuje kompleksowe rozwiązania dedykowane sprzedaży detalicznej.

To także okazja do dyskusji na temat kluczowych zmian i trendów w retailu, skuteczności obecności marek w środowisku detalicznym, efektywności handlu detalicznego, metodologii lean retail oraz nowych koncepcji. Częścią wydarzenia będą także uroczystość wręczenia nagród Retail Design Awards 2018 oraz wystawa „Handel detaliczny”.

- Sukces pierwszego forum, które odbyło się 10-11 września 2015 r. w Łucku było dowodem na trafną formułę wydarzenia, która w sposób precyzyjny odpowiada na potrzeby rynku. Forum w Kijowie będzie miejscem innowacyjnym, pełnym inspiracji i prognoz dotyczących retailu – zapewnia Bogdan Łukasik, prezes Modern-Expo Group.

Partnerem strategicznym tegorocznego spotkania Modern Retail Forum jest Retailers, portal internetowy poświęcony handlu detalicznemu oraz e-commerce. Modern Retail Forum skierowane jest do top managerów – w większości w randze prezesów, członków zarządu i dyrektorów oraz managerów sieci handlowych, sklepów oraz firm świadczących usługi na rzecz retailerów, jak banki, centra logistyczno-spedycyjne etc. Uczestnicy wydarzenia są zobowiązani do wcześniejszej rejestracji oraz zakupu biletu: http://en.modernretailforum.com/.

Modern-Expo Group to międzynarodowy holding, lider branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej, zatrudniający ponad 3000 pracowników. Obecnie ma trzy fabryki na Ukrainie i Białorusi, teraz otwiera czwartą w Polsce. Poza siedzibą w Lublinie, firma posiada oddziały w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie, Moskwie i Dubaju, a swoje wyposażenie dostarcza do 60 krajów. Klientami Modern-Expo są światowe i lokalne marki, m.in. Auchan, PepsiCo, Carrefour, McDonald’s, Real, American Tobacco, Mars czy Żabka.

Katarzyna Pierzchała 2373 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }