Wawel rozda 40 ton galaretek Fresh &Fruity

W akcjach konsumenckich.

Pierwszy event Wawel przygotował z okazji święta zakochanych. Akcja miała na celu promocję programu społeczno-konsumenckiego marki pod hasłem Serce Rośnie.

Każdy, kto 14 lutego zrobił zakupy w jednym ze sklepów sieci: Empik, Carrefour, Leclerc, Mila, Delikatesy Centrum, Eco, Wafelek oraz wielu innych, mógł liczyć na słodki upominek od marki Wawel, w postaci indywidualnie pakowanych, owocowych galaretek Fresh & Fruity.

Podobne akcje będą też realizowane z marcu w sklepach sieci Tesco oraz w kwietniu w sklepach Kaufland.

W trakcie wszystkich akcji do konsumentów trafi łącznie aż 40 ton produktu. 

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }