Tymbark udowadnia, że w naturze nic nie ginie!

Najnowsza kampania marki prezentuje drogę marchwi - od uprawy na ciągnącym się po horyzont polu, aż do momentu, gdy ląduje ona w pysznym soku Vitamini.

Można sięgać po marchewkę prosto z grządki, ale można wybrać wygodniej, bo wszystko, co w niej najcenniejsze, znajdziemy właśnie w soku marchewkowym od Tymbarku.

Dzięki Vitamini dostarczamy sobie składników pozytywnie wpływających na kondycję cery. Marchwiowo-owocowe soki zawierają naturalny kosmetyk, czyli witaminę A (z beta-karotenu) oraz witaminy C i E. Taki zestaw pozwala nam mieć dobre samopoczucie każdego dnia i zachować energię.

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }