Neinver ze wzrostami sprzedaży

Outlety Factory i parki handlowe Futura zarządzane przez Neinver odnotowały w 2017 r. 4- proc. wzrost sprzedaży i 16,8 mln klientów w Polsce.

Centra Factory Outlets i Futura Park, zarządzane przez Neinver, zanotowały 4 proc. wzrost sprzedaży w 2017 r. Popularne outlety zlokalizowane są w Warszawie w Ursusie i na Annopol, a także w Krakowie i Poznaniu. Natomiast parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie.

W ubiegłym roku centra Neinver w pięciu polskich miastach odwiedziło łącznie 16,8 mln klientów, dając łączny wzrost na poziomie ponad 3 proc. a poziom komercjalizacji w obiektach sięga 100 proc. Sprzedaż wzrosła o 5 proc.

W portfolio outletów, obok popularnych marek z segmentu mid-mass market, przybywa salonów premium, jak Trussardi, Guess i Guess Accessories, Lacoste czy Tommy Hilfiger. - Unowocześniamy wnętrza centrów Factory i koncentrujemy się na rozwijaniu oferty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – podsumowuje Magdalena Chachulska, asset management director Neinver.

W ostatnich miesiącach, największą zmianę przechodzi krakowskie Factory, gdzie dobiega końca gruntowna przebudowa wnętrz. Nowoczesne przestrzenie z nowymi podłogami, przestronnymi witrynami i przyjaznym oświetleniem będą gotowe w całości już wiosną tego roku. Nową formę zyskają też toalety i pokoje dla rodziców z dziećmi. Powstały również zielone strefy relaksu z punktami do ładowania sprzętu elektronicznego oraz minikino dla najmłodszych.

Od 2 stycznia tego roku, w związku ze zmianami rynkowymi, outlety Factory wydłużyły godziny otwarcia w piątki, soboty i niedziele.

Neinver jest drugim największym w Europie operatorem centrów outletowych, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. Firma specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi.

- Doświadczenia Neinver na siedmiu europejskich rynkach wykorzystujemy w pełni również w Polsce. Od lat stawiamy na ulepszanie doświadczeń zakupowych naszych klientów i strategiczne zarządzanie portfolio marek – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, country head Neinver w Polsce. - Bez wątpienia efektem takiego podejścia jest stabilny wzrost sprzedaży oraz liczby klientów, zarówno w outletach Factory jak i zarządzanych przez nas parkach handlowych – podkreśla.

Grupa Neinver zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe. Na polskim rynku firma obecna jest od 18 lat. W 2002 r. otworzyła pierwsze centrum outletowe w kraju – Factory Ursus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

Katarzyna Pierzchała 2309 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }