IKEA podpowiada jak zrobić psikusa zimie

31 stycznia ruszyła kampania "Zimie na złość", w której sieć chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają nasze cztery kąty i proponuje, by na złość zimie zmienić dom w miejsce pełne pogody.

Komunikacja wizerunkowa będzie trwać od 8 lutego do 25 marca i zostanie połączona z kampanią wspierającą dwie linie produktowe.
 
Pierwsza z nich, zaplanowana na luty, dedykowana jest fotelom, zaś odsłona drugiej przewidziana jest na marzec.
 
Działania obejmują szerokozasięgowe kanały tradycyjne (TV, radio, prasa), digital oraz wszystkie sklepy IKEA w Polsce. Spot wizerunkowy będzie emitowany w stacjach głównych TV (TVN, Polsat, TVP) oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Ponadto kampania będzie wspierana zasięgowymi działaniami online (m.in. w serwisie YouTube i na portalu społecznościowym Facebook), a także w prasie, w ogólnopolskich tytułach wnętrzarskich, opiniotwórczych czy z segmentu lifestyle. Przewidziana jest również współpraca z influencerami z obszaru urządzania wnętrz oraz lifestyle.
 
W spocie słychać charakterystyczny głos Fisza z udziałem muzyki autorstwa Emade. To już trzecia kampania w ramach platformy "IKEA. Niech żyje dom" z udziałem artysty, z którym IKEA współpracuje od sierpnia 2017 r. 
 
Ideę kreatywną kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję spotów reklamowych odpowiedzialny był dom produkcyjny Tank, a sesję zdjęciową zrealizowało Studio Tęcza. Zakup mediów do kampanii koordynował w całości dom mediowy MEC/Wavemaker, zaś współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.
 
Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }