Go Logis rozszerza ofertę na Iran

Spedytor, w odpowiedzi na wzrost zainteresowania ze strony polskich firm rozwijających swój biznes w tym kraju, rozszerzył ofertę o spedycję lotniczą.

Go Logis, to polska firma spedycyjna  specjalizująca się w obsłudze trudnych rynków wschodnich i bliskowschodnich. Usługi transportu drogowego dla Iranu świadczy od ponad 4 lat.

Są to głównie przewozy w eksporcie (całopojazdowe, drobnicowe i doładunki). Teraz spedytor rozszerzył ofertę o spedycję lotniczą.

Go Logis zorganizował transport lotniczy na trasie Warszawa - Teheran. Przewożonym ładunkiem były części zamienne do maszyn rolniczych o wadze 50 kg, które musiały być jak najszybciej dostarczone do odbiorcy.

Iran pozostaje wciąż niszowym kierunkiem, obsługiwanym przez nieliczne firmy transportowe. Wynika to głównie ze specyfiki jego obsługi. Kluczowe znaczenie ma doświadczenie spedytora, co wiąże się ze znajomością realiów rynkowych, procedur, przepisów prawnych oraz sprawdzoną flotą podwykonawców. Przy organizacji transportów do Iranu spedytorzy Go Logis współpracują z liniami lotniczymi oraz sprawdzonymi i doświadczonymi przewoźnikami drogowymi, którzy dysponują różnymi środkami transportu, od plandek po chłodnie. Go Logis korzysta także ze wsparcia partnerów biznesowych w Turcji, co pozwala na przeładunki towarów (cross-docking, doładunki) w tureckich magazynach.

- Szczególnie duży wzrost zamówień i zrealizowanych zleceń na organizację transportów do Iranu zaobserwowaliśmy w drugiej połowie roku 2017 w eksporcie, zwłaszcza w sierpniu, wrześniu i grudniu. Widać, że coraz więcej firm interesuje się tym kierunkiem, organizowaliśmy już transporty dla firm z branży kosmetycznej i higienicznej oraz dla producentów urządzeń i maszyn pakujących dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego i chemicznego – mówi Joanna Jędruchniewicz, kierownik obsługi klienta Go Logis.

Podkreśla, że w 2017 r. firma w ogóle zwiększyła zasięg dostaw - oprócz Teheranu firma organizuje także stałe dostawy do Bandar-e Anzali w północnym Iranie.

- Mamy nadzieję, że zainteresowanie rynkiem irańskim pozostanie na fali wzrostowej również w 2018 r. - dodaje Joanna Jędruchniewicz.

Joanna Hamdan 5984 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }