Chata Polska: teraz dwie gazetki w tygodniu

Od 5 lutego w wybranych sklepach Chata raz w tygodniu - w poniedziałek - pojawi się dodatkowa gazetka promocyjna.

Do tej pory klienci Chaty Polskiej otrzymywali gazetkę tylko co czwartek. Od 5 lutego promocji i ofert będzie jeszcze więcej. W każdy poniedziałek kupujący będą mogli szukać atrakcyjnych produktów w ulotce, która już od rana zachęcać ma do zakupów.

Nowa gazetka, jak zapewnia Chata Polska, różni się szatą graficzną – wszystko po to, aby klienci mogli rozróżnić promocje i terminy ich obowiązywania.

Chata Polska to franczyzowa sieć sklepów ogólnospożywczych, która działa na rynku od 1997 r. Obecnie liczy ponad 250 sklepów działających na terenie siedmiu województw.

Zgodnie ze strategią - Blisko. Lokalnie. Naturalnie - specjalnością sklepów Chata Polska są polskie, lokalne produkty spożywcze oraz wyroby regionalne.

Chata Polska ma też dwie marki własne. Jedną z nich jest Kraina Smaków, której produkty także zostały stworzone na bazie receptur nawiązujących do tradycji kuchni. Na początku października 2017 r. operator rozszerzył portfolio tej marki o dania mięsne w słoikach - Mięsiwo w sosie własnym i Specjał z szynką. 

Również druga marka własna operatora - Dobra Nasza! - weszła w tym czasie na rynek z nowymi produktami.

 

Ilona Mrozowska 2810 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }