Chłopiec z zespołem Downa nową twarzą Gerbera

Po raz pierwszy w ośmioletniej historii konkursu organizowanego przez Gerbera, jej produkty i działania będą firmowane wizerunkiem dziecka z zespołem Downa.

Półtoraroczny Lucas Warren (na zdjęciu) z Dalton w stanie Georgia wygrał ósmą edycję konkursu Gerbera na małego modela, którego wizerunek będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych na portalach społecznościowych firmy przez najbliższy rok.

To pierwszy raz, gdy zwycięzcą zostało dziecko z zespołem Downa. Mały Lucas pokonał 140 tys. innych dzieci, których podobizny nadesłano na konkurs. Rodzice dziecka, którzy dodatkowo otrzymali 50 tys. dolarów, mają nadzieję, że dzięki temu werdyktowi społeczeństwo zwróci większą uwagę na potrzeby osób specjalnej troski, a ich akceptacja i wsparcie w społeczeństwie wzrosną.

- Zwycięski uśmiech i radosny wyraz twarzy Lucasa skradły nasze serca w tym roku i wszyscy z ogromną przyjemnością wybraliśmy go na naszego dziecięcego rzecznika w 2018 roku - powiedział Bill Partyka, prezes Gerbera. - Co roku wybieramy dziecko, które reprezentuje wieloletnie dziedzictwo Gerbera, zgodnie z którym każde dziecko jest dzieckiem Gerbera. W tym roku Lucas idealnie wpisał się w ten przekaz - dodał.

Producent, który od lat otrzymywał od rodziców zdjęcia ich pociech, w 2010 r. zdecydował się na uruchomienie konkursu Photo Search.

Magdalena Weiss 1085 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }