Nowe produkty marek własnych Polomarketu

W sklepach sieci supermarketów Polomarket pojawiły się kolejne produkty marek własnych "Zaczarowany Ogród" i "Marysia". Strategia rozwoju sieci zakłada dalszy rozwój private label.

„Zaczarowany Ogród” to jeden z „Czterech Światów” marek własnych w Polomarkecie, wprowadzonych do sklepów w 2017 r., obejmujący owoce i warzywa oraz przetwory. Według operatora produkty tej marki, jak zresztą i pozostałych trzech marek parasolowych, czyli „Mlecznej Polany”, „Rzeźnika Szymona” oraz „Wypiekarni i Ciachowni”, cieszą się rosnącą popularnością wśród konsumentów.

Od niedawna pod logiem „Zaczarowanego Ogrodu” znaleźć można w sklepach polskiej sieci również świeże soki warzywne oraz sałatkę obiadową i kulki z buraków.

Do tej pory marka „Marysia” kojarzona była jedynie z foliami, papierami i innymi produktami niezbędnymi do pieczenia, grillowania, duszenia i zamrażania żywności. Od teraz pod sztandarem tej marki pojawiła się również szeroka gama mąk (żytnich i pszennych), przeznaczonych nie tylko do wypieków, ale i do przyrządzenia pierogów czy naleśników oraz płatków (owsianych, orkiszowych i jaglanych).

W najbliższych miesiącach „Marysia” wzbogaci się o kilkanaście pozycji kasz i ryżów oraz makarony, żelatynę, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia, a także tłuszcze do pieczenia i smarowania.

W 2017 r. oferta marek własnych Polomarketu została poszerzona o około 200 nowych indeksów. – W 2018 r. planujemy nie zwalniać tempa i zachować co najmniej taką dynamikę jak w minionym roku – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w Polomarkecie. – Zgodnie z nową kampanią wizerunkową i strategią związaną z promowaniem polskości i świeżości szczególną wagę przywiązywać będziemy do rozwoju polskich marek i wspierania tym samym polskich producentów i dostawców – podkreśla Brudnicki.

Dodaje ponadto, że ważną kategorią, która niezmiennie będzie się rozwijać, jest również kategoria fresh.

W ostatnich miesiącach asortyment Polomarketu został wzbogacony o inne linie produktów marki własnej, m.in. „Chrup” (orzeszki ziemne prażone w skorupce paprykowej, chrupki kukurydziane w różnych smakach), „Lanna” (chusteczki higieniczne, papiery toaletowe, ręczniki papierowe) czy „Conchador” (delicje, ciastka zbożowe, wafle i rurki z nadzieniem).

Polomarket to polska sieć supermarketów, która zaczynała w 1997 r. od 27 sklepów. Dziś liczy ponad 280 na terenie całej Polski.

 

Katarzyna Pierzchała 2097 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }