Lidl w Niemczech ma nowego szefa

Został nim Matthias Oppitz.

Zastąpił na tym stanowisku Marina Dokozica, dotychczasowego szefa Lidla w Niemczech, który rozstał się z firmą.

Matthias Oppitz zasiada w radzie nadzorczej Lidl Stiftung (Fundacja) od października 2014 r. Wcześniej pracował w szwajcarskim oddziale firmy, gdzie do jego zadań należało przyspieszenie ekspansji Lidla na tamtejszym rynku.

Nowy szef Lidla w Niemczech będzie również odpowiedzialny za dział Lidl Digital. Jego zadaniem jest dalsze rozwijanie działalności e-commerce.

Zaledwie kilka miesięcy temu Lidl znacząco ograniczył asortyment sklepu internetowego w Niemczech, rezygnując z artykułów spożywczych z wyjątkiem win i napojów spirytusowych, a koncentrując się wyłącznie na produktach niespożywczych.

Źródło: LZ Retailytics

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }