Wola Park podsumowuje 2017 rok

W Wola Parku pojawiło się 11 nowych sklepów, 6 salonów przeszło rearanżację i rozbudowę.

Ubiegły rok był bardzo udany dla Wola Parku zarówno pod względem footfallu, jak i liczby podpisanych umów z najemcami. Dla zarządzających centrum sukcesem jest liczba klientów, którzy pomimo budowy II linii metra chętnie odwiedzają galerię.

- Grudzień zakończyliśmy z rekordowym poziomem odwiedzalności. Wtedy próg naszego Centrum przekroczyło aż o 18 proc. więcej osób niż w tym samym czasie w roku ubiegłym – mówi Dagmara Pozowska, dyrektor centrum handlowego Wola Park.

Portfolio centrum handlowego powiększyło się o nowe marki z sektora beauty. Do grona najemców dołączyły marki oferujące biżuterię: Ania Kruk i Pandora. Poszerzona została także oferta z sektora kosmetycznego. Centrum powiększyło swoją ofertę o takie znane brandy jak Urban SPA, salon kosmetyczny Elle Manicure, salon fryzjerski Camille Alban czy stoisko z akcesoriami do manicure i pedicure Neonail. Portfolio Wola Parku wzbogaciło się także o sklep z suplementami diety i odżywkami Triceps.pl, sklep Sunlovers - oferujący okulary, torby i akcesoria dla kobiet i mężczyzn oraz salon z produktami ceramicznymi Villeroy&Boch.

2017 r. to także czas remontów lokali w Wola Parku. W tym czasie swoje salony powiększyły trzy marki. Sklep CCC został rozbudowany i obecnie zajmuje ponad dwukrotnie większy metraż. Większą powierzchnię zajął także salon Mohito oraz sklep z asortymentem dla dzieci Smyk. W nowych odsłonach powróciły także sklepy Bytom i Rossmann oraz Time for wax - lider na rynku depilacji woskiem w Polsce.

- Coraz więcej najemców powiększa swoje lokale przynajmniej do 100 mkw. Ten trend był mocno zauważalny w minionym roku w naszym centrum. Wiemy już, że powierzchnię najmu planują zwiększyć także kolejni wynajmujący m.in. Diverse i Medicine – ujawnia Dagmara Pozowska.

Odwiedzający mogą skorzystać z ofert czterech nowych punktów gastronomicznych. Są to Cukiernia Sowa, Piekarnia Vincent, wyroby cukiernicze wytwarzane według włoskiej receptury - Magia d’Italia oraz Czas na herbatę. Łącznie Centrum przedłużyło umowy na około 6000 GLA.

 

Katarzyna Pierzchała 1932 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }