Nestle promuje Gerber Organic

Właśnie ruszyła kampania promująca nowe produkty marki.

W  grudniu na rynku pojawiło się 11  ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła kampania promująca nową linię.

Jej głównym bohaterem, inaczej niż w  przypadku większości produktów dla niemowląt i małych dzieci, wcale nie jest maluch ani jego rodzice, a Pan Organic – rolnik uprawiający ziemię zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego, a właściwie uzyskane dzięki jego wysiłkom ekologiczne warzywa i  owoce.

Animacja w schematyczny sposób pokazuje, jak powstają produkty ekologiczne, dzięki czemu widz ma możliwość towarzyszenia im w  drodze od pola do stołu.

Nietypowy jest nie tylko bohater, ale także forma nagrania – zabawną rymowankę oparto na popularnym utworze - Old McDonald had a farm (Stary Donald farmę miał).

Kilkunastosekundowa animacja ma zainteresować widzów zagadnieniem rolnictwa ekologicznego, nie jest w stanie jednak dostarczyć im konkretnej wiedzy na jego temat. Znaleźć ją można na stronie poświęconej linii Gerber Organic.

Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z produkcją ekologiczną – m.in. tłumaczy czym produkty ekologiczne różnią się od tych pochodzących z  tradycyjnych upraw, jakie zasady obowiązują podczas ekologicznej uprawy roślin i  ich przetwarzania oraz jak rozpoznać prawdziwie ekologiczny produkt. Wkrótce strona będzie poszerzana o  kolejne funkcjonalności.

Jeszcze bardziej szczegółowe informacje, przydatne dla osób szczególnie zainteresowanych tematem rolnictwa ekologicznego znaleźć można na stronie firmy.

Joanna Hamdan 7543 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }