Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Książęce IPA - nowość w kolekcji piw Książęce

Na początek sezonu.

W tym roku Książęce zaczyna sezon piwnych premier wyjątkowo wcześnie i w dodatku w wielkim stylu. Już za chwilę na sklepowych półkach pojawi się nowy wariant w kolekcji specjalności. Książce IPA to pierwsze piwo w tym stylu uwarzone przez browarników z Tyskich Browarów Książęcych.

Książęce IPA to wyraziste, mocno nachmielone piwo, w którym intensywna goryczka została złagodzona nutami cytrusów i owoców tropikalnych. Jest to zasługą aż sześciu odmian chmielu aromatycznego: Citra, Mosaic, Cascade, Centennial, Azacca i Pekko. Połączenie amerykańskich chmieli oraz słodu jęczmiennego typu Pale Ale i jasnego pilzneńskiego zaowocowało wzorcowym piwem w stylu IPA. Jego aromaty orzeźwiają, ale nie przytłaczają kubków smakowych, dzięki czemu trudno poprzestać na jednym kuflu i chce się sięgać po kolejne.

Książęce IPA na stałe dołączy do kolekcji specjalności Książęcego, która będzie liczyć aż pięć wariantów. To pierwsze piwo typu IPA uwarzone przez Kompanię Piwowarską, ale kolejne już – po Golden Ale – w którym zastosowano metodę górnej fermentacji.

Książęce IPA od Golden Ale odróżnia dwukrotnie wyższy poziom goryczki, nieco inny bukiet zapachowy i jeszcze więcej użytych odmian chmielu. Po wyjęciu go z lodówki warto nieco odczekać, ponieważ dopiero wtedy można w pełni docenić paletę jego aromatów. Książęce IPA najlepiej serwować w temperaturze 12-14°C, w prostej, rozszerzanej ku górze szklance. Znakomicie odnajdzie się w towarzystwie pikantnych mięs, pieczonego drobiu i dań kuchni meksykańskiej. IPA będzie dostępna w sklepach detalicznych w butelce 0,5 l oraz w wersji lanej w lokalach gastronomicznych.

Wprowadzeniu nowego wariantu Książęcego towarzyszyć będzie kampania w TV prowadzona w kwietniu i maju, działania online oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 5980 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }