Retail Summit już w kwietniu

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2019 odbędzie się w dniach 3 i 4 kwietnia w Warszawie, tradycyjnie już w Hilton Hotel and Convention Centre.

To już XI edycja imprezy, która na trwale wpisała się w kalendarz branżowych wydarzeń. Podobnie jak rok temu poprzedzi ją wizyta w wybranych warszawskich sklepach. W tym roku Retail Road Trip odwiedzi hipermarket Carrefour w centrum handlowym Promenada oraz nowy, eksperymentalny sklep IKEA w centrum Blue City. Przewodnikami będą przedstawiciele instytutu Inquiry Market Research. To 2 kwietnia, natomiast pierwszy dzień kongresu rozpocznie sesja plenarna, a w niej prezentacja Agnieszki Sory, szefowej GfK Polonia nt. przyszłości handlu detalicznego w obliczu zmian technologicznych. Temat ten będzie zresztą powracał także podczas innych sesji.

W pierwszym dniu odbędzie się również dyskusja poświęcona makroekonomicznej i gospodarczej sytuacji w regionie i jej wpływowi na prowadzenie biznesu. Jej uczestnikami będą m.in. Francois Colombie, były szef Auchan w Polsce oraz Piotr Nowjalis, członek rady nadzorczej Dino. Wśród prelegentów i uczestników dyskusji w ciągu dwóch dni kongresu będą m.in. Carolina Garcia Gomez, prezes IKEA Retail w Polsce; Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefoura; Janusz Stroka, prezes Netto Polska; Krzysztof Szponder, wiceprezes Kauflandu; Dalius Misiūnas, prezes Maxima Group; Martin Beháň, zarządzający Tesco Polska.

Pierwszego dnia kongresu odbędzie się sześć sesji równoległych, wśród nich wiodącymi tematami będzie handel w Polsce w 2020 r., współpraca sieci handlowej z producentami FMCG, znaczenie e-commerce dla handlu, nowe zachowania konsumentów (omnishopper), logistyka oraz innowacyjne rozwiązania w handlu. Drugiego dnia większość tematów wymienionych sesji będzie kontynuowana.

Pierwszy dzień kongresu zakończy ogłoszenie laureatów nagrody Retailer of the Year 2018. O zwycięstwie detalistów i innych graczy handlowego rynku decydują dostawcy. W tym roku po raz pierwszy przyznana zostanie nagroda dla sieci handlowej, promującej ideę zrównoważonego rozwoju.

Więcej informacji o kongresie na stronie https://retail-conferences.com/.

"Handel" oraz portal handelextra.pl są partnerami medialnymi wydarzenia.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.