Winiary ruszają z akcją "Inspiracje prosto z targu"

W trakcie dwóch weekendów 1. kwartału br. w prawie 150 punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci będą mogli spróbować kaszotto buraczkowego - nowego produktu w portfolio marki.

Nowych produktów marki Winiary można spróbować nie tylko w sieciach hiper- i supermarketów, ale także w mniejszych formatach handlowych.

Akcję prowadzoną pod hasłem "Winiary inspiracje prosto z targu" kompleksowo obsługuje spółka OEX Cursor, która odpowiada za realizację degustacji, logistykę, rekrutację personelu i wyposażenie stoisk. W projekt jest zaangażowanych ponad 200 osób z zespołu terenowego spółki.

OEX Cursor współpracuje z marką Winiary od października 2017 roku. Pierwszy etap akcji "Winiary inspiracje prosto z targu", obejmujący promocję m.in. sosów do makaronów, koncentratów zup, kaszotto oraz rozgrzewających kisieli został zrealizowany pod koniec ubiegłego roku. Degustacje były prowadzone w 475 punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Joanna Hamdan 6701 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }