Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Cała Polska wygrywa z Harnasiem

1 lutego rusza wyjątkowa edycja jednej z największych na rynku loterii kapslowych.

Marka Harnaś już po raz 12 startuje z akcją, która w tym roku odbywa się pod hasłem "Rekordowa kumulacja". Tym razem Harnaś zapewnia największą w historii pulę nagród.

Mechanika loterii jest bardzo prosta – wystarczy kupić butelkę lub puszkę piwa Harnaś ze specjalną etykietą loterii i sprawdzić, czy pod kluczykiem lub kapslem ukryta jest informacja o wygranej.

Loteria jest wspierana przez kampanię reklamową, która startuje równolegle, czyli 1 lutego emisją nowego spotu na antenie największych stacji telewizyjnych - TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Ponadto loterii towarzyszyć będzie pierwsza kampania Harnasia w Internecie, materiały POS w sklepach oraz outdoor.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, natomiast zakup mediów powierzony został Initiative Media Warszawa.

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }