Makro rusza z konkursem

Inicjatywa skierowana do szkół i klas gastronomicznych ma na celu promocję kuchni tradycyjnej oraz nowych marek własnych: Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium.

Sieć hurtowni Makro Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie Makro Chefa.

Do konkursu mogły zgłaszać się szkoły gastronomiczne z całej Polski. Zakwalifikowało się dwadzieścia m.in. z Warszawy, Nakła Śląskiego, Starachowic, Szczytna, Bochni, Garwolina czy Wejherowa. Każda placówka  wyznaczy reprezentujące je zespoły złożone z uczniów i nauczycieli, których zadaniem będzie przygotowanie autorskiego przepisu na danie tradycyjne z wykorzystaniem m.in. produktów marki Makro Chef: kaszy gryczanej, chrzanu tartego i miodu gryczanego, które to zapewni sieć hurtowni.

Najciekawsze trzy zgłoszenia wybierze jury w składzie: Magdalena Figurna, rzecznik prasowy Makro Polska; Sławomir Leszczyński, kierownik działu marki własnej w Makro Polska; Joanna Purzycka, koordynatorka konkursu; Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie oraz Cezary Powała i Michał Grzywacz, szefowie kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie). Dodatkowo przyznana zostanie nagroda publiczności dla zespołu, którego przepis zdobędzie największą liczbę polubień na fanpage’u programu Szef dla Młodych Talentów na Facebooku.

Nagrodami w konkursie są: publikacja w międzynarodowej książce kucharskiej wydanej przez Metro AG, zestawy noży Makro Professional oraz bony na zakupy do Makro. Oprócz tego każda z dwudziestu szkół otrzyma od Makro Polska zestaw produktów spożywczych Makro Chef i środków czystości Makro Professional.

Pierwsza edycja konkursu potrwa do marca. Kolejne dwie edycje zaplanowane są na kwiecień i wrzesień.

Konkurs Wyzwanie Makro Chefa prowadzony jest przez Makro Polska w ramach Roku Marek Własnych oraz projektu Szef dla Młodych Talentów – programu odpowiedzialności społecznej, którego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne, w tym książkę "Mix Wiedzy Kulinarnej".

Szczegóły na www.szefdlamlodych.pl.

Joanna Hamdan 5980 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }