Żabka kontynuuje ekspansję w centrach handlowych

Nowy sklep sieci został otwarty w Galerii Karuzela w Wodzisławiu Śląskim.

Sklep w Galerii Karuzela to jedenasty lokal sieci Żabka, który mieści się na terenie obiektu handlowego. Znajduje się w pobliżu dworca PKS, parkingu i dwóch targowisk.

O tym, że Żabka planuje ekspansję w galeriach informowaliśmy w maju 2017 r.

Wówczas to Żabka Polska, operator sieci Żabka, zdradził, że planuje uruchamiać nowe placówki w centrach handlowych, a także w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu. Zdaniem operatora, format sklepów convenience bardzo dobrze wpisuje się w charakter tego typu obiektów, które chcą zapewnić swoim zabieganym klientom lub najemcom maksymalny komfort robienia zakupów.

- Wyniki poprzednio otwartych punktów sieci Żabka w podobnych lokalizacjach potwierdziły, że format naszych sklepów bardzo dobrze sprawdza się na terenie centrów handlowych. Szeroki pakiet usług oraz oferta ciepłych przekąsek i gorących napojów, możliwych do kupienia na wynos w strefie Żabka Cafe, stanowią duże udogodnienie dla zabieganych klientów, pracowników oraz podróżnych – mówi Agata Michalska, manager ds. ekspansji w centrach handlowych w firmie Żabka Polska.

Sklep Żabka w Galerii Karuzela w Wodzisławiu Śląskim o powierzchni ponad 100 mkw. zlokalizowany jest pomiędzy salonami: Martes Sport i Deichmann. Asortyment nowego punktu to przede wszystkim produkty znanych i lubianych marek, ale także szeroka gama szybkich przekąsek, dań gotowych do podgrzania na miejscu czy kawa na wynos.

Klienci odwiedzający sklep w dniu otwarcia tj. 31 stycznia, będą mogli skorzystać z przygotowanej oferty promocyjnej obejmującej m.in. świeże kanapki i soki.

Firma Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket.

Joanna Hamdan 14024 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.