Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce
Aldi wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 r.
Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.
- Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów – komentuje Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi.
W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu. Nowa koncepcja wizualna za również zagwarantować zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów.
Format zakłada też poprawę nawigacji. - Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów – mówi Agnieszka Barańska, kierownik marketingu sieci Aldi w Polsce.
Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych przewidziane na wyposażeniu wybranych sklepów, w zależności od lokalizacji.
Obok przebudów sklepów, sieć zapowiada też kolejne otwarcia oraz dalsze dostosowywanie swojej strategii do oczekiwań klientów. W zakresie asortymentu, w 2017 r. sieć niemal go podwoiła. Klienci mogą obecnie wybierać z 35 rodzajów pieczywa i ponad 100 rodzajów owoców i warzyw każdego tygodnia.
Aldi to niemiecka sieć dyskontów, która ma 124 sklepy w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce niemal 2 000 pracowników.
O sieci Aldi pisaliśmy również m.in. tutaj:
https://handelextra.pl/artykuly/207182,aldi-skonczy-modernizacje-sklepow-do-lipca

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.