Wawel. Batony

W nowej odsłonie.

Batony Wawelu przeszły zmiany wizerunkowe w zakresie opakowań i składów – cała seria zyskała zupełnie nową odsłonę.

Produkty mają nowoczesne przykuwające wzrok dynamiczne grafiki, skierowane do młodszej grupy odbiorców, które eksponują teraz najważniejsze atrybuty smakowe oraz ulepszoną recepturę w ramach projektu Dobre Składniki – m.in. nie zawierają barwników i sztucznych aromatów.

Poza czterema batonami o gramaturze 48-49 g i wielkości: Advocat, Toffi, Krówkowy i Choco na bazie 43% czekolady, pojawiły się zupełnie nowe, kieszonkowe formaty batonów: extra mleczny Milkizz o oryginalnym smaku mleka z tubki i mocno orzechowy Nut Break (30 g).

Obowiązkowy asortyment w strefie kasy!

Joanna Hamdan 6701 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }