Właściciel Pepco wprowadza nową tanią sieć do Polski
Dealz to sieć sklepów, w której większość asortymentu będzie można kupić po 5 zł za sztukę. Pierwsze lokalizacje są już wybrane. W trzy lata sieć chce mieć u nas 200 placówek.
Już niebawem w centrum handlowym ETC Swarzędz oraz w kaliskim Parku Handlowym Kalinka pojawi się nowy najemca: Dealz.
Dealz to sieć sklepów z artykułami przemysłowymi, spożywczymi, drogeryjnymi oraz kosmetycznymi, a także akcesoriami domowymi i dekoracyjnymi, oferowanymi po konkurencyjnych cenach.
Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu, w którym większość produktów oferowanych będzie za kwotę 5 zł za sztukę.
Dealz w ETC Swarzędz zajmie 527 mkw. powierzchni i będzie pierwszym sklepem tej sieci w Polsce.
Sieć znana jest już na rynkach irlandzkim, francuskim i hiszpańskim oraz brytyjskim, na którym działa pod szyldem Poudland. – Dealz to nowy format, zarówno w Polsce, jak i tej części Europy, który doskonale przyjął się już w krajach Europy Zachodniej. Jestem dumny, iż pierwszy polski sklep naszej sieci możemy otworzyć właśnie w ETC Swarzędz. To miejsce doskonale wpisujące się w nasz projekt. Już od 9 lutego zaoferujemy klientom możliwość zakupu produktów znanych, dobrych marek w zawsze korzystnych cenach – mówi Marcin Langowski, dyrektor zarządzający Dealz CEE.
Sieć w Europie Zachodniej ma ponad 900 sklepów i zatrudnia 18 tys. pracowników. Należy do Grupy Pepkor Europe, właściciela sieci Pepco. – W 2018 r. zamierzamy otworzyć 20 sklepów w Polsce, aby w ciągu najbliższych 3 lat operować już przynajmniej 200 lokalizacjami. Wstępnie zakładamy otwarcie minimum 1000 sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej w okresie sześciu lat. To ambitny plan, przetarty jednak przez naszą „siostrzaną” firmę Pepco, która ma w Polsce już ponad 1300 sklepów, planując otwarcie kolejnych 300 w 2018 r. – dodaje Marcin Langowski.
Drugi sklep w Polsce, w Parku Handlowym Kalinka (w Kaliszu), zajmie 460 mkw. Umowę najmu podpisano w grudniu 2017 r. – Cieszymy się, że tak popularna za granicą marka wybrała Park Handlowy Kalinka jako lokalizację jednego ze swoich pierwszych punktów handlowych w Polsce. Sklep Dealz będzie stanowił doskonałe uzupełnienie obecnej oferty obiektu. Komercjalizacja projektu przebiega niezwykle sprawnie – podkreśla Krzysztof Wyrzykowski, starszy menedżer ds. wynajmu, dział powierzchni handlowych, w firmie Savills, która w transakcji najmu reprezentowała właściciela obiektu – Antan Development.
Park Handlowy Kalinka powstaje w Kaliszu u zbiegu ulic Młynarskiej, Serbinowskiej oraz alei Wojska Polskiego. Cały czas trwa możliwość wynajęcia tam powierzchni handlowej. Pierwszymi najemcami Parku Handlowego Kalinka są Piotr i Paweł oraz Brico Marche.

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.