Black Energy Drink ruszył z konkursem

Akcja jest częścią najnowszej kampanii reklamowej pod nazwą Win the Game, prowadzonej przez markę, należącą do Food Care Group.

Głównymi bohaterkami działań marketingowych są zawodniczki amerykańskiej LFL i to one właśnie zachęcają do wzięcia udziału w zabawie i odwiedzenia USA.

Głównymi nagrodami  w konkursie jest 6 podwójnych, objazdowych wycieczek do USA. Zwycięzcy będą mogli odwiedzić największe amerykańskie miasta: Los Angeles, Las Vegas, San Francisco. Nagroda obejmuje koszt przelotów i przejazdów, zakwaterowania, biletów wstępu i wyżywienia, a także opiekę pilota.

Motywem przewodnim wycieczki, jest spełnienie „American dream”, co oznacza, że laureaci będą mogli doświadczyć wielu amerykańskich atrakcji, takich jak przejazd Fordem Mustangiem cabrio, gra w kasynie, czy też wizyta w restauracji Bubba Gump z filmu „Forrest Gump”, miejsca serwującego najlepsze krewetki i owoce morza.

Jeśli ktoś nie znajdzie się w gronie 6 szczęśliwców, którzy z osobami towarzyszącymi, wyruszą do USA, ma jeszcze szansę na nagrodę dodatkową - 120 voucherów do wykorzystania w Sodexo lub na ebilet.pl.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić jeden, dowolny produkt z linii Black Energy Drink i zachować paragon. Następnie należy wejść na dedykowaną konkursowi stronę – winthegame.pl – i tam wypełnić formularz kontaktowy oraz dokończyć zdanie – „Z Blackiem zawsze wygrywam, ponieważ ……”.

Po przesłaniu odpowiedzi, należy już tylko śledzić stronę konkursową i oczekiwać na publikację wyników, które ogłaszane są po zakończeniu kolejnych etapów konkursu.

Konkurs potrwa do końca lutego.

Joanna Hamdan 7543 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }