Okocim z nowym spotem i kreacją

Marka z portfolio Carlsberg Polska ruszyła z nową emisją telewizyjnego spotu "Tu się warzy z zasadami".

Spot jest kontynuacją dotychczasowej kampanii marki i działań na platformie komunikacyjnej Okocimia, która została uruchomiona w 2017 r. pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.

Podobnie jak w poprzednich odsłonach, w reklamie pojawiają się okocimscy piwowarzy. Opowiadają o zasadach, którymi kierują się w pracy i w codziennym życiu. Poznajemy ich też od strony prywatnej – jako kolegów z pracy, których łączy nie tylko wspólna pasja warzenia piwa, ale też przyjacielska relacja. Spot „Zasady” wspiera piwo Jasne Okocimskie oraz Mocne Dubeltowe, Klasyczną Pszenicę, Polskie Ale i Mistrzowski Porter.

Reklama emitowana jest w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.

Kampania 360° wykorzystuje reklamę ATL-ową i digitalową, w tym m.in. media społecznościowe.

Za strategię komunikacji i kreację spotów reklamowych dla Okocimia odpowiedzialna jest agencja reklamowa Upside. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Highnoon.pl, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }