Henryk Kania partnerem gali Szlachetna Paczka

Wydarzenie odbędzie się 26 stycznia w ICE Kraków Congress Centre.

Goście gali będą mieli możliwość zapoznania się z nowościami, które ZM Kania wprowadziły do sprzedaży kilka tygodni temu.

Będą to przekąski mięsne Henryk Kania Maestro, na czele z pierwszymi w Polsce  chipsami mięsnymi oraz wieprzowymi jerky czy chipsami z boczku. Ponadto nie zabraknie kabanosów – także z linii Henryk Kania Maestro.

Partnerstwo gali jest kolejnym etapem współpracy ZM Kania ze Szlachetną Paczką. Pierwszym było włącznie się w akcję zbiórki świątecznej, podczas której firma przygotowała prezenty dla pięciu rodzin z powiatów pszczyńskiego, cieszyńskiego i żywieckiego.

Zakłady Mięsne Henryk Kania to producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. Spółka oferuje także produkty z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi jej odbiorcami są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Joanna Hamdan 6530 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }