Mondelez Polska wchodzi w gumy do żucia

Producent czekolad Milka, markiz Oreo i wafelków Prince Polo wchodzi na rynku polskim w nowy segment działalności: gumy do żucia pod marką Halls.

Zdjęcie: Photogenica

Nowe gumy Halls są dostępne w sprzedaży od 2 stycznia. W Polsce kategoria gum od dwóch lat jest stabilna z tendencją spadkową, m.in. ze względu na zmniejszoną aktywność dotychczasowych graczy w mediach oraz brak bezpośrednich konkurentów.

Mondelēz International na świecie jest jednym z liderów na rynku gum. Do portfolio firmy w tej kategorii należą znane i lubiane przez konsumentów marki takie jak Hollywood, Trident, Stimorol czy V6. Produkty tych marek, choć dostępne wyłącznie za granicą, produkowane są w Polsce, w jednej z fabryk Mondelez w Skarbimierzu.

– Firma posiada wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie zdobywane na całym świecie, a wykorzystanie tej cennej wiedzy na lokalnym rynku wpłynie na ożywienie i rozwinięcie notującej w ostatnich dwóch latach spadki kategorii gum w Polsce. Kolejnym powodem jest stale rosnąca kategoria produktów impulsowych, do której należą gumy - komentuje Janusz Idczak, dyrektor zarządzający na Polskę i kraje bałtyckie w Mondelez Polska. - Mondelez jest w niej jednym z liderów, więc naturalnym krokiem było poszerzenie naszego portfolio o segment, w którym firma była jeszcze nieobecna na naszym rynku. Po trzecie, Mondelez śledzi trendy i oczekiwania konsumentów, na które na bieżąco odpowiada. Dogłębne analizy kategorii produktów odświeżających pokazały, że Polacy potrzebują powiewu świeżości, innowacyjnego produktu, który zaoferuje im maksymalne orzeźwienie - dodaje.

Jak podaje producent, marka cukierków Halls od dwóch lat odnotowuje silne wzrosty sprzedaży, a jej flagowy produkt Halls Extra Strong jest liderem w kategorii odświeżających cukierków w Polsce. Te dobre wyniki sprawiły, że zapadła decyzja o wprowadzeniu gum do żucia właśnie z logo Halls.

Gumy Halls dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Spearmint (Łagodna Mięta) i Peppermint (Mięta Pieprzowa) oraz dwóch owocowych – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy).

Wprowadzeniu nowej kategorii produktowej towarzyszyć będą silne działania promocyjne – dedykowana kampania reklamowa w telewizji i internecie, aktywności PR oraz wsparcie dla sprzedawców.

Magdalena Weiss 1471 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }