Sklep internetowy marki Vileda w nowej odsłonie

Szata graficzna przeszła redesign, a zakupy stały się jeszcze bardziej komfortowe.

Zdaniem firmy nowy layout z większymi grafikami sprawił, że sklep jest bardziej przejrzysty i łatwiejszy w nawigowaniu. Prosty i klarowny podział kategorii umożliwia użytkownikom szybkie przeniesienie się do konkretnych produktów z poziomu strony głównej.

Ponadto zarówno na stronie głównej e-sklepu, jak i podstronach komunikowane są aktualne promocje – tak, by w prosty sposób można było do nich dotrzeć. Wdrożenie nowej wersji serwisu poprzedziła analiza statystyk i zachowań zakupowych klientów w dotychczasowym sklepie. Programiści położyli duży nacisk na szybkość ładowania serwisu i optymalizację nawigacji.

W Polsce Vileda rozpoczęła działalność w 1994 roku. Aktualnie produkty marki - artykuły gospodarstwa domowego - obecne są zarówno w sieciach międzynarodowych, jak i na rynku tradycyjnym. Firma FHP Vileda (Freudenberg Household Products Vileda) jest częścią założonego w 1849 roku w Niemczech koncernu Freudenberg. Obecnie ma 280 oddziałów w 42 krajach i zatrudnia ponad 30 tys. pracowników.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }