Carrefour z certyfikatem FSC

W sklepach sieci dostępne są już pierwsze produkty marki własnej ze znakiem certyfikatu, który informuje, że dane artykuły zostały wytworzone zgodnie z zasadami odpowiedzialnej gospodarki leśnej.

Wprowadzenie przez Carrefour Polska takich produktów do oferty sklepów wpisuje się w realizację strategii CSR Grupy Carrefour.

Ochrona bioróżnorodności to jeden z kluczowych programów realizowanych przez Carrefour w ramach polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie.

Jednym z działań w tym obszarze jest przeciwdziałanie wylesianiu. Grupa Carrefour podjęła zobowiązanie, że do 2020 roku artykuły z 10 grup produktów marki własnej Carrefour, których produkcja niesie ze sobą ryzyko deforestacji, będą wytwarzane w zgodzie z zasadami zrównoważonego leśnictwa.

Wśród wybranych grup artykułów są m.in.: ręczniki papierowe, chusteczki, papier toaletowy, bruliony i serwetki.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
 
Joanna Hamdan 6557 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }