Brześć promuje się na targach ISM

Producent kolejny rok z rzędu weźmie udział w jednym z największych i najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w branży słodyczy i przekąsek.

Rodzinna firma z Kujaw przedstawi na targach ISM w Kolonii swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy. Artykuły z ciasta ptysiowego zostaną zaprezentowane pod brandem marki eksportowej – Crispico. Stoisko firmy Brześć pod numerem C039 będzie można znaleźć w hali 11.1.

– Od premiery naszej marki eksportowej, która miała miejsce w listopadzie 2016 roku, staramy się zwiększyć świadomość zagranicznych konsumentów odnośnie naszych rodzimych produktów oraz budować silną, międzynarodową firmę. Targi odbywające się w Kolonii są do tego doskonałą okazją. To również szansa na budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami. Jest to istotne zwłaszcza w czasach, gdy na polskim rynku słodyczy coraz silniejsza staje się wewnętrzna konkurencja – komentuje Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Produkty Brześcia są obecnie dystrybuowane na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, Polomarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }