Biuro Podróży Reklamy dla Rockstar

Agencja wygrała przetarg na obsługę digital marki napoju energetycznego z portfolio PepsiCo.

Umowa została podpisana na rok - współpraca rozpoczęła się w grudniu 2017 roku i potrwa przez cały rok 2018.

Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych.

Komunikacja będzie związana z rozwijaniem niedawno wprowadzonego przez markę Rockstar formatu międzynarodowego „Party like a Rockstar“.

Do zadań agencji należeć będzie także tworzenie kreacji statycznych i wideo.

Na polskim rynku napój energetyzujący Rockstar obecny jest od 2012 r. To marka silnie zakorzeniona w obszarze sportów ekstremalnych, która współpracuje z topowymi zawodnikami uprawiającymi tego typu dyscypliny.

Joanna Hamdan 6530 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }